Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Onsdag

Av Malin Norman - 15 september 2010 21:28

Vaknade runt halv 9 tiden idag!Fick sovmorgon..

Dagen har vart lugn..

Miranda är förkyld.. o Molly lite hängig med..Hon kräktes igår kväll med..

inte bra..

Låg o kollade på film på förmiddan när tösa sov i vagnen.. efter en promenix med Molly..

Alexandra o lisa kom o hälsade på Erica,som var hemma o vilade upp sig idag med.

Vart upp till Ingo en vända..

sen mitt på dan var jag ner till backen.. med Molly o Miranda, o Linda..

Tog kort på Molly o Miranda i lövhögen där..

längtar till det blir ännu mer löv :)!!


Mitt på dan kom Anna o Alexandra över igen o hälsade på Erica..

Tokungar!


blev en tur till ica på kvälls sidan med tösa o Molly...

Köpte rån,som hon får smaka i morgon.

Johanna kom upp på eftermiddan med Amelia,och lämnade lite barnmatsburkar som det var från 6 månader.

o Amelia har ju från 8 månader nu.. Det var nudlar med grönsaker o skinka,ris kyckling o grönsaker,morotspuré,o köttfärsås m spagetti.

Så idag fick Miranda smaka morot,och kyckling m grönsaker o ris..

det var gott!

O så fick hon hälsa på Amelia med. :) Skoj! o hon kände o kände på henne,men blev nog lite väl hårt på slutet o så var A tröttis med.

men dom får ses o leka en annan dag :)


Blev idol.. o Miranda låg på lekmattan o sjöng med som vanligt :)

suttit på picknik o lekt lite med foton..

o så här blev 2 av dom..


blir promenix med Molly..Imorgon Bvc..


                                                                         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Norman - 7 oktober 2010 10:57

Har kommit av mig med skrivandet nu åter igen. Men kladdar ner lite om de dagar jag missat..       Fredag Bvc,för Miranda o mig.Ingo följde med.Tösa fick 5-6 månaders sprutan. lr sprutorna.. usch.. Men nu är det inte förrens hon är et...

Av Malin Norman - 21 september 2010 17:28

Har vart super dålig på att skriva.. helt enkelt inte haft tid eller ork..tar igen det lite nu.. Tisdag 21/9 08:38 vaknade jag o Miranda.Mamma sa att Johanna hade frågat ingo om jag ville följa med till kyrkis kl 9.. Men sov ju lite för...

Av Malin Norman - 14 september 2010 22:01

Har inte hunnit skiva spec mkt nu heller de här dagarna.. har mest spenderat tiden för mig själv,då tösa sovit,uppe hos ingo,vid morgans keyboard.   skriver lite kort om helgen..   Tisdag H hade åkt imorse när vi vaknade allihop. Erica ...

Av Malin Norman - 10 september 2010 23:09

Nu har jag verkligen vart dunder dålig på att skriva. så kladdar lite kort om dagarna som gått. H åkte hem i onsdags. o villa villekulla huset var då färdigmålat o fint! Avbokade tandis på onsdagen. Hände inte så mycket. tors,fick sam...

Av Malin Norman - 6 september 2010 23:30

Måndag 6/9 GRATTIS Älskade Mirandatös! Idag fyller min Miranda tösa 6 Månader!!! Tiden går väldigt fort! Så spännande att se hur hon växer,utveckas..hela tiden. Vid halv 9 tiden åkte jag med mams,Molly,Miranda o Ingo till stan. Mamma skulle t...

Ovido - Quiz & Flashcards