Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Fredag

Av Malin Norman - 3 september 2010 21:44

Vaknade 5 över 8! Tösa gav mig sovmorgon:) hon hade sin hand i mitt ansikte när jag vaknade,o så log hon bara när jag slog upp ögonen o sa heeej :)

Hon fick välling o så gick vi upp.

var lungt på förmiddan..

Var ut med Molly. o sen var det bara o natta tösa igen,för ho va dunder trött.

hon sov en bra stund.

jag o mamma gick in till mig o sågade skivan,i de delar jag målat ut.

La upp skivan på bordet,o hon började såga.

säger efter en stund, att den tar ingenting.

jag säger,men I sa ju att de var den bästa såg hon köpt!

ja,efter en stund kollar jag under bordet,fick en känsla av att det skulle inte förvåna mig om hon sågade i bordet..

Ja självkart haha.

Så de var det bordet de!

Ja,de blev bra till slut i alla fall,ska köpa spik nu bara :)

så jag kan sätta i hop o måla det.

Skoj!!

har inte hänt så mycket på eftermiddagen heller.Var ut med Molly o Miranda en sväng.gick ner till backen här vid kyrkan,satte dom under ett träd o tog foto,bland löven.Blev jätte fina bilder på Molly, på Molly o Miranda tillsammans med,men solen var lite i vägen på vissa foton..

längtar såååå mycket till de kommer fler höstlöv,o höstfärger ute.Då ska jag va i full gång med kameran:)

Badade tösa,gav henne biffstroganoff,katrinplommon o äppeldryck,när vi åt också.

tog en promenad med Molly o Miranda runt 8 tiden o hon somnade.

Sover fortfarande.

Erica har brännt lite popcorn,o vi har kollat på föräldrarfällan.

Jag har vart ut med Molly en till sväng..

Mamma o Sebbe kollar på fotboll just nu..

Ska stänga ner o lägga mig o titta på en film eller nåt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Norman - 7 oktober 2010 10:57

Har kommit av mig med skrivandet nu åter igen. Men kladdar ner lite om de dagar jag missat..       Fredag Bvc,för Miranda o mig.Ingo följde med.Tösa fick 5-6 månaders sprutan. lr sprutorna.. usch.. Men nu är det inte förrens hon är et...

Av Malin Norman - 21 september 2010 17:28

Har vart super dålig på att skriva.. helt enkelt inte haft tid eller ork..tar igen det lite nu.. Tisdag 21/9 08:38 vaknade jag o Miranda.Mamma sa att Johanna hade frågat ingo om jag ville följa med till kyrkis kl 9.. Men sov ju lite för...

Av Malin Norman - 15 september 2010 21:28

Vaknade runt halv 9 tiden idag!Fick sovmorgon.. Dagen har vart lugn.. Miranda är förkyld.. o Molly lite hängig med..Hon kräktes igår kväll med.. inte bra.. Låg o kollade på film på förmiddan när tösa sov i vagnen.. efter en promenix med Molly...

Av Malin Norman - 14 september 2010 22:01

Har inte hunnit skiva spec mkt nu heller de här dagarna.. har mest spenderat tiden för mig själv,då tösa sovit,uppe hos ingo,vid morgans keyboard.   skriver lite kort om helgen..   Tisdag H hade åkt imorse när vi vaknade allihop. Erica ...

Av Malin Norman - 10 september 2010 23:09

Nu har jag verkligen vart dunder dålig på att skriva. så kladdar lite kort om dagarna som gått. H åkte hem i onsdags. o villa villekulla huset var då färdigmålat o fint! Avbokade tandis på onsdagen. Hände inte så mycket. tors,fick sam...

Ovido - Quiz & Flashcards