Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Tisdag-Första gången Miranda gunat :)

Av Malin Norman - 31 augusti 2010 21:49

Vaknade vid 7.Gav Miranda välling o så var det bara o kliva upp.

drack kaffe, o hon låg på lekmattan en stund.

tog en promenix med Molly.Åkte in till stan med mams,Miranda,Molly o ingo.

in på leksaksaffärn en sväng,letade en sittdyna till matstolen,så hon sitter lite bättre,men 279 kr,kändes lite väl dyrt,då den inte ens var som jag ville ha den.

Blev en tur till lidl, o så hemmåt.

tösa sov i vagnen på barlkongen.Jag sydde lite,tills jag körde fast.Blev irriterad,så la mig på soffan o slog i gång sex and the city 1.

Miranda o mamma vakna,Erica o Sebbe kom hem.

Har vart rätt lungt på eftermiddan.Var ut på en promenix med Molly o Miranda en sväng,o sen blev det en stund ute på gården,med Miranda Molly mams,Linda,Malin,Ingo,o sen Johan med.

Satte Miranda i gungan,för första gången! :) Det gillade hon.

gick in o gjorde lite mat,gav tösa biffstroganoff o katrinplommon,o lite banna / päron yoghurt.

Kollat på fångarna på fortet,vart ut med Molly.Mamma o Erica har tvättat för fullt.

Tösa har just somnat,ca 20 min sen.
Ska hopp in i duschen,ta en tur ut med Molly o sen krypa ner jag med..



                 


                                    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Norman - 7 oktober 2010 10:57

Har kommit av mig med skrivandet nu åter igen. Men kladdar ner lite om de dagar jag missat..       Fredag Bvc,för Miranda o mig.Ingo följde med.Tösa fick 5-6 månaders sprutan. lr sprutorna.. usch.. Men nu är det inte förrens hon är et...

Av Malin Norman - 21 september 2010 17:28

Har vart super dålig på att skriva.. helt enkelt inte haft tid eller ork..tar igen det lite nu.. Tisdag 21/9 08:38 vaknade jag o Miranda.Mamma sa att Johanna hade frågat ingo om jag ville följa med till kyrkis kl 9.. Men sov ju lite för...

Av Malin Norman - 15 september 2010 21:28

Vaknade runt halv 9 tiden idag!Fick sovmorgon.. Dagen har vart lugn.. Miranda är förkyld.. o Molly lite hängig med..Hon kräktes igår kväll med.. inte bra.. Låg o kollade på film på förmiddan när tösa sov i vagnen.. efter en promenix med Molly...

Av Malin Norman - 14 september 2010 22:01

Har inte hunnit skiva spec mkt nu heller de här dagarna.. har mest spenderat tiden för mig själv,då tösa sovit,uppe hos ingo,vid morgans keyboard.   skriver lite kort om helgen..   Tisdag H hade åkt imorse när vi vaknade allihop. Erica ...

Av Malin Norman - 10 september 2010 23:09

Nu har jag verkligen vart dunder dålig på att skriva. så kladdar lite kort om dagarna som gått. H åkte hem i onsdags. o villa villekulla huset var då färdigmålat o fint! Avbokade tandis på onsdagen. Hände inte så mycket. tors,fick sam...

Ovido - Quiz & Flashcards