Direktlänk till inlägg 1 september 2010

Onsdag

Av Malin Norman - 1 september 2010 22:06

Vaknade 4 minuter över 7.Miranda fick välling,sen gick vi in till mams o Erica,o myste en stund.

Tog ut Molly,o Miranda satt hos mamma.

Hon va super trött igen vid halv 10 tiden,så jag nattade henne på barlkongen.

Mams gick o la sig o vilade.

Jag skulle sy,blev tre stygn,o sen bråkade symaskinen med mig igen.

det måste vara ngt fel.. aa så det sket sig.

satte mig o kollade runt här en vända,o blev grymt rastlös.Tösa vakna..

lekte med henne på lekmattan.

mams vakna,jag tog med Molly o Miranda ut på en promenix,sen hem igen o väntade på mamma, vi tog en promenix ner på ok,köpte cigg.. hemmåt,o tog en runda häromkring.sen satte vi oss i lekparken,o tösa sov i vagnen.

Molly sprang runt o lekte,o så kom Erica.

Gick in o ingo kom ner o hämtade asyl o gömda,för hon skulle till bibblan ändå.

mams gjorde käk,tösa vakna,efter ca 4 timmars sömn.

efter vällingen,blev det en promenad med Molly Erica o Miranda till ica,för att köpa välling.självklart hade dom inte lemolac 2,så jag sa till o fråga om dom slutat med den?!

Men jag skulle kolla på fredag om den fanns tydligen.

Gick hemmåt,o tösa fick biffstroganoff,m katrinplommon,äppeldryck,och lite aprikos m päron!

Mums.
När hon kladdat färdigt,blev det bad!Badade henne i badkaret hos mamma,för min lampa på toa har gått, och inte går det byta heller,för kåpan har fastnat!!

Mams har brännt lite filmer åt mig,så nu ska jag ladda en kopp te,krypa ner i soffan o frossa i film!

Tog två promenader med Molly idag,då hon fick gå lös,hela promenaderna.

O va duktig hon var!Gick brevid hela tiden.

Stolt ;)!

o sebbe hade match idag,men dom förlorade med 2-1. Var inte o kollade eftersom det var med A-laget.

Kommer fler gånger..


suttit vid datorn med mams idag med,o letat dopklänning.

Ska förbereda det med =)


nu ligger Molly o drömmer,skäller.. låter väldigt sött!

o tösa sover.. så jag stänger ner..för idag.. för lite film frossa!

..good night

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Norman - 7 oktober 2010 10:57

Har kommit av mig med skrivandet nu åter igen. Men kladdar ner lite om de dagar jag missat..       Fredag Bvc,för Miranda o mig.Ingo följde med.Tösa fick 5-6 månaders sprutan. lr sprutorna.. usch.. Men nu är det inte förrens hon är et...

Av Malin Norman - 21 september 2010 17:28

Har vart super dålig på att skriva.. helt enkelt inte haft tid eller ork..tar igen det lite nu.. Tisdag 21/9 08:38 vaknade jag o Miranda.Mamma sa att Johanna hade frågat ingo om jag ville följa med till kyrkis kl 9.. Men sov ju lite för...

Av Malin Norman - 15 september 2010 21:28

Vaknade runt halv 9 tiden idag!Fick sovmorgon.. Dagen har vart lugn.. Miranda är förkyld.. o Molly lite hängig med..Hon kräktes igår kväll med.. inte bra.. Låg o kollade på film på förmiddan när tösa sov i vagnen.. efter en promenix med Molly...

Av Malin Norman - 14 september 2010 22:01

Har inte hunnit skiva spec mkt nu heller de här dagarna.. har mest spenderat tiden för mig själv,då tösa sovit,uppe hos ingo,vid morgans keyboard.   skriver lite kort om helgen..   Tisdag H hade åkt imorse när vi vaknade allihop. Erica ...

Av Malin Norman - 10 september 2010 23:09

Nu har jag verkligen vart dunder dålig på att skriva. så kladdar lite kort om dagarna som gått. H åkte hem i onsdags. o villa villekulla huset var då färdigmålat o fint! Avbokade tandis på onsdagen. Hände inte så mycket. tors,fick sam...

Ovido - Quiz & Flashcards