Direktlänk till inlägg 10 september 2010

mån,tis,ons,tors,fre

Av Malin Norman - 10 september 2010 23:09

Nu har jag verkligen vart dunder dålig på att skriva.

så kladdar lite kort om dagarna som gått.

H åkte hem i onsdags. o villa villekulla huset var då färdigmålat o fint!


Avbokade tandis på onsdagen.

Hände inte så mycket.


tors,fick samtal från pia runt 4 tiden.

14 onde ska jag o Miranda dit.

nu har denna resa börjat.

o en tung sten lagts på mina axlar. får se hur detta kommer se ut framöver.

jag vet ialf..att det är tungt..o plågsamt o ovisheten,hur jobbigt det kmr bli,lr kmr det bara va det här,den 14 onde o sen lungt??

men en sak vet jag...

att jag kommer vara starkare än ngnsin. Jag tänker inte ge vika.

Min!


Ja..de har inte hänt så mkt under dessa dagar..

fredag redan.det har gått snabbt.

de mesta flyter på.H är här idag igen.han hade tråkigt i v-ås.

kollat på idol,nattat tösa,o suttit på pratat på barlkongen.

ska snart krypa ner o sova..

hoppas på en bättre dag i morgon.

haft ont i kroppen sen jag vaknade.. sov en stund på em då tösa sov i vagnen på barlkongen..

men ändå så slut..

inte nog med denna dag..så tappade jag SJÄLVKLART min tlf i skurhinken..

så den är körd.

haft den ca 3 v.. Jaja.. ngn mening med allt..

har min gamla nu tills vidare..


trött..

mör i kroppen..

tung i huvet..

frusen..

så jag säger..

godnatt..


O Mams..TACK för allt stöd.

o allt du gör   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Norman - 7 oktober 2010 10:57

Har kommit av mig med skrivandet nu åter igen. Men kladdar ner lite om de dagar jag missat..       Fredag Bvc,för Miranda o mig.Ingo följde med.Tösa fick 5-6 månaders sprutan. lr sprutorna.. usch.. Men nu är det inte förrens hon är et...

Av Malin Norman - 21 september 2010 17:28

Har vart super dålig på att skriva.. helt enkelt inte haft tid eller ork..tar igen det lite nu.. Tisdag 21/9 08:38 vaknade jag o Miranda.Mamma sa att Johanna hade frågat ingo om jag ville följa med till kyrkis kl 9.. Men sov ju lite för...

Av Malin Norman - 15 september 2010 21:28

Vaknade runt halv 9 tiden idag!Fick sovmorgon.. Dagen har vart lugn.. Miranda är förkyld.. o Molly lite hängig med..Hon kräktes igår kväll med.. inte bra.. Låg o kollade på film på förmiddan när tösa sov i vagnen.. efter en promenix med Molly...

Av Malin Norman - 14 september 2010 22:01

Har inte hunnit skiva spec mkt nu heller de här dagarna.. har mest spenderat tiden för mig själv,då tösa sovit,uppe hos ingo,vid morgans keyboard.   skriver lite kort om helgen..   Tisdag H hade åkt imorse när vi vaknade allihop. Erica ...

Av Malin Norman - 6 september 2010 23:30

Måndag 6/9 GRATTIS Älskade Mirandatös! Idag fyller min Miranda tösa 6 Månader!!! Tiden går väldigt fort! Så spännande att se hur hon växer,utveckas..hela tiden. Vid halv 9 tiden åkte jag med mams,Molly,Miranda o Ingo till stan. Mamma skulle t...

Ovido - Quiz & Flashcards