Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Torsdag

Av Malin Norman - 3 september 2010 10:39

Blev inget skrivande igår.

skriver lite nu.. va till köping på förmiddan med Miranda Mamma,Molly,o ingo.

letade nå plank jag kan ha till villa villekulla dockhuset jag ska bygga ihop.

Hittade till slut..

va in till panduro, som premiäröppnade.de 10 första kunderna fick en present, ett presentkort på 50 kr.

Köpte ett album,som man kan göra ordning själv..

mamma köpte nå hjärthängare,och träord,som va i hopsatta,som man ska måla själv..Jag köpte ett träord med,"belive".

drog oss hemmåt efter ca 2 tim i stan.

Tösa sov i vagnen på barlkongen.Jag diskade,o så kom ingo ner,försökte fixa symaskinen,men lyckades inte..

Miranda vaknade,så gav henne välling, o gick ut med henne o Molly till baksidan,i lekparken.där Johan och Linda var.

Var där ute till ingo kom tillbaka,från utvecklingssamtalet med Malin.

tösa lekte på lekmattan en stund,o stog en bra stund på alla fyra o gungade :)

Snart kryper hon,för nu går det fort!

gav henne biffdtroganoff,katrinplommon,morotsdryck,o lite päron m aprikos.

tog en promenad till ica med Miranda o Molly.

Skulle ha fjärdrar till Erica,som hon skulle sätta på hatten, för idag(fredag)

skulle dom ha nå sagotema i skolan,och hon ska vara robin hodd.

Hittade inga fjädrar tyvärr..men när jag kom hem igen så hade mamma tagit en fjäder ifrån drömfångaren.

Så det blev bra ändå.
Tösa sov en stund,vid halv 7 tiden efter badet.

Jag passade på att rita ut delarna till villa villekulla huset.

Hon vaknade, o fick välling..lekte på lekmattan en stund.

ja de va rätt lungt,hon somnade igen runt halv 10 tror jag klockan var..

jag la mig halv 11 o kollade på film,o somnade,efter en promenix med Molly.

Funkade bra,under promenaderna med henne.

Hon blir bara bättre o bättre på att gå utan koppel :)
STOLT!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Norman - 7 oktober 2010 10:57

Har kommit av mig med skrivandet nu åter igen. Men kladdar ner lite om de dagar jag missat..       Fredag Bvc,för Miranda o mig.Ingo följde med.Tösa fick 5-6 månaders sprutan. lr sprutorna.. usch.. Men nu är det inte förrens hon är et...

Av Malin Norman - 21 september 2010 17:28

Har vart super dålig på att skriva.. helt enkelt inte haft tid eller ork..tar igen det lite nu.. Tisdag 21/9 08:38 vaknade jag o Miranda.Mamma sa att Johanna hade frågat ingo om jag ville följa med till kyrkis kl 9.. Men sov ju lite för...

Av Malin Norman - 15 september 2010 21:28

Vaknade runt halv 9 tiden idag!Fick sovmorgon.. Dagen har vart lugn.. Miranda är förkyld.. o Molly lite hängig med..Hon kräktes igår kväll med.. inte bra.. Låg o kollade på film på förmiddan när tösa sov i vagnen.. efter en promenix med Molly...

Av Malin Norman - 14 september 2010 22:01

Har inte hunnit skiva spec mkt nu heller de här dagarna.. har mest spenderat tiden för mig själv,då tösa sovit,uppe hos ingo,vid morgans keyboard.   skriver lite kort om helgen..   Tisdag H hade åkt imorse när vi vaknade allihop. Erica ...

Av Malin Norman - 10 september 2010 23:09

Nu har jag verkligen vart dunder dålig på att skriva. så kladdar lite kort om dagarna som gått. H åkte hem i onsdags. o villa villekulla huset var då färdigmålat o fint! Avbokade tandis på onsdagen. Hände inte så mycket. tors,fick sam...

Ovido - Quiz & Flashcards