Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Söndag

Av Malin Norman - 29 augusti 2010 22:32

Miranda väckte mig runt 7 tiden.

Gav henne välling o så låg vi i sängen med Molly o gosa!

Gick upp o käkade frukost,hon låg på lekmattan en stund,o snurrade runt.

La mig med henne runt halv 10 tiden o hon somnade äntligen,jag med,efter en stund.

vaknade ca halv 11,av att mamma kom hem o Molly skällde.

gav henne välling o så låg vi i sängen en stund med mams,o Molly.

Gick upp,o hände inte så mycket på förmiddan.Badade tösa..

Tog en vända ut med Molly.Tösa sov i vagnen på barlkongen en stund.

Jag passade på att klippa i lite tyg,ska göra ett örngott till henne,klippt ut lite bokstäver,ska stå "sötnos" :) Har lånat ingos symaskin,så blir att sy det i morgon.

hängde med o hämtade Erica runt 3 tiden,uppe hos Anna.

Molly fick busa med Bonzo och Ludde en stund.

Härlig syn:) Lika busiga alla 3.Eller ja,Ludde är väl mest gosig av sig,vill kela han.

Åkte hemmåt,o tösa somnade en stund i bilen.

Sprang in på ica köpte välling,o tog ut pengar åt Erica.

Hemmåt,o när hon sov,så dammsög jag, skurade golvet en sväng,o mams diskade o gjorde mat.

Så körde hon Erica till Hilda,för dom skulle till västerås o kolla på bio.

tösa vaknade,fick välling,o så kollade vi på astrid lindgren ihopklippta sånger,på youtube.

mams kom hem.tösa låg på lekmattan o stod på knä,o händerna,alltså på alla 4 med andra ord,en kort stund.

Snart kryper hon!Står inte på förrens hon är i full gång här :)

så kul o se hur hon utvecklas,o lär sig nya saker varje dag.

O på tal om det,hon satt i matstolen idag med,för första gången:) När hon fick köttfärsås m spagetti,katrinplomon,och banan/päronyoghurt.


Blev en vända ut tillbaksidan på eftermiddan då hon vaknat.

Gjorde lite "sök" övningar med Molly,gungade med Miranda i famnen,o så drog vi oss hemmåt,för hon var så kall om händerna.


Erica kom hem runt 9 tiden.Filmen hade vart jätte bra,det var ju skoj :)

Miranda somnade runt 10 tiden ungefär..

har vart ut med Molly nåra vändor..

nu ska jag hoppa in i duschen o sen bädda ner mig o sova!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Norman - 7 oktober 2010 10:57

Har kommit av mig med skrivandet nu åter igen. Men kladdar ner lite om de dagar jag missat..       Fredag Bvc,för Miranda o mig.Ingo följde med.Tösa fick 5-6 månaders sprutan. lr sprutorna.. usch.. Men nu är det inte förrens hon är et...

Av Malin Norman - 21 september 2010 17:28

Har vart super dålig på att skriva.. helt enkelt inte haft tid eller ork..tar igen det lite nu.. Tisdag 21/9 08:38 vaknade jag o Miranda.Mamma sa att Johanna hade frågat ingo om jag ville följa med till kyrkis kl 9.. Men sov ju lite för...

Av Malin Norman - 15 september 2010 21:28

Vaknade runt halv 9 tiden idag!Fick sovmorgon.. Dagen har vart lugn.. Miranda är förkyld.. o Molly lite hängig med..Hon kräktes igår kväll med.. inte bra.. Låg o kollade på film på förmiddan när tösa sov i vagnen.. efter en promenix med Molly...

Av Malin Norman - 14 september 2010 22:01

Har inte hunnit skiva spec mkt nu heller de här dagarna.. har mest spenderat tiden för mig själv,då tösa sovit,uppe hos ingo,vid morgans keyboard.   skriver lite kort om helgen..   Tisdag H hade åkt imorse när vi vaknade allihop. Erica ...

Av Malin Norman - 10 september 2010 23:09

Nu har jag verkligen vart dunder dålig på att skriva. så kladdar lite kort om dagarna som gått. H åkte hem i onsdags. o villa villekulla huset var då färdigmålat o fint! Avbokade tandis på onsdagen. Hände inte så mycket. tors,fick sam...

Ovido - Quiz & Flashcards