Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Lör/ sön/ Mån/ tis-dna

Av Malin Norman - 14 september 2010 22:01

Har inte hunnit skiva spec mkt nu heller de här dagarna..

har mest spenderat tiden för mig själv,då tösa sovit,uppe hos ingo,vid morgans keyboard.


skriver lite kort om helgen..


Tisdag

H hade åkt imorse när vi vaknade allihop.

Erica hemma idag med o vilar upp sig.

Tog promenix med Molly o Miranda på morgonen.Hon somnade i vagnen o sov på barlkongen sen.jag gick upp till Ingo o Mamma. Dom kollade bilar på blocket,jag spelade keyboard.

Gick hemmåt,diskade..tösa vaknade.fick välling.

ja..det har inte hänt så mkt idag heller.regnat

var ut med Molly o gjorde sen i ordning mig o Miranda, o runt halv 3 tiden åkte jag med mams,Miranda, o Ingo till stan.

Upp till familjerätten o träffade Pia.

Gjorde dna test, o tösa dregjade hur mkt som helst,så får se hur det blev med den saken :P
men det dög nog.

Ja.. o så var det meningen vi skulle åka vidare till Katerineholm o byta bil,till en volvo,som mamma sett på blocket..

o kommit överens med han,som ägde den,att dom skulle byta.

Men Sassa var i k-holm,o ringde,när hon var där, o kollade på bilen, o sa att den var väldigt rostig..

så vi struntade i det.. åkte hemmåt istället..

tösa sov på barlkongen efter lite välling.

Jag har vart dundertrött idag.Kroppen med..

Tösa fick lassange idag igen. o Äpple/päron.Mums.

fick tugga på ett riktigt äpple med som vi delade på,men hon lyckades få bort små bitar, så det var ingen bra ide..

var upp till Ingo när tösa vaknade.. Erica o Mamma var där..

drog hemmåt,o ingo åkte till ica o köpte välling åt mig..

Jag matade tösa o sen låg hon på lekmattan o stog på alla 4 o gungar..

sätter fram ena knät, men ramlar frammåt.

Men snart sitter det!

Kollat på idol ikv, o mamma har brännt film åt mig som jag ska kolla på nu,med min rykande kopp te!

Mams är hos ingo,så det är tyst här hemma just nu.o Tösa sover..

Sebb o Erica med..o Molly,hon hängde med mams..

Så godnatt ......



Måndag


Lugn dag igen..

Erica var hemma,dunderförkyld..

rätt lungt..

Var ute i parken med Linda Johan Molly Miranda o H.. Tösa gungade, o så busa vi med Molly o hon skratta..:)

Så vid 2 tiden drog ingo iväg med Linda.. till v-centralen,så jag tog med Johan på en promenad,sen gick vi hem till dom då Miranda somnat..

spelade keyboard, o så kom I hem.

drack kaffe.. var lugnt.. hela dan.Tösa fick lassange puré,det var mums..och äpple/päron.



Söndag

var till skogen mitt på dan.Med Miranda Molly H,Linda,o Johan.

plockade kottar,löv,stenar,o lite smått o gott,o svampar!

o blev överaskad av en stoooor padda som hoppa framför oss.

gick upp på en stig där intill och klättrade på stockar, o stenar, o hittade ngt som såg ut som en halvbyggd koja.

Ja,o solen lyste,så det blev riktigt lyckat. satte oss på en bänk efter en bit o drack saft, o så traskade vi vidare.

blev lite över en timme i skogen,trötta med glada kids sen.



Lördag

Dagen var lugn.. var ute med Miranda o Molly i parken o gungade..

en tur till skogen med Miranda Molly H, och Linda.. för J var förkyld,så passade på ta med henne så han fick vila lite..

vart uppe hos I o spelade på keyboarden..

H bjöd på pizza på kvällen..

Tösa fick lassange,äpple o päron!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Norman - 7 oktober 2010 10:57

Har kommit av mig med skrivandet nu åter igen. Men kladdar ner lite om de dagar jag missat..       Fredag Bvc,för Miranda o mig.Ingo följde med.Tösa fick 5-6 månaders sprutan. lr sprutorna.. usch.. Men nu är det inte förrens hon är et...

Av Malin Norman - 21 september 2010 17:28

Har vart super dålig på att skriva.. helt enkelt inte haft tid eller ork..tar igen det lite nu.. Tisdag 21/9 08:38 vaknade jag o Miranda.Mamma sa att Johanna hade frågat ingo om jag ville följa med till kyrkis kl 9.. Men sov ju lite för...

Av Malin Norman - 15 september 2010 21:28

Vaknade runt halv 9 tiden idag!Fick sovmorgon.. Dagen har vart lugn.. Miranda är förkyld.. o Molly lite hängig med..Hon kräktes igår kväll med.. inte bra.. Låg o kollade på film på förmiddan när tösa sov i vagnen.. efter en promenix med Molly...

Av Malin Norman - 10 september 2010 23:09

Nu har jag verkligen vart dunder dålig på att skriva. så kladdar lite kort om dagarna som gått. H åkte hem i onsdags. o villa villekulla huset var då färdigmålat o fint! Avbokade tandis på onsdagen. Hände inte så mycket. tors,fick sam...

Av Malin Norman - 6 september 2010 23:30

Måndag 6/9 GRATTIS Älskade Mirandatös! Idag fyller min Miranda tösa 6 Månader!!! Tiden går väldigt fort! Så spännande att se hur hon växer,utveckas..hela tiden. Vid halv 9 tiden åkte jag med mams,Molly,Miranda o Ingo till stan. Mamma skulle t...

Ovido - Quiz & Flashcards